Atnaujintas 2005 rugsėjo 9 d.
Nr.67
(1368)

Krikščioniškos minties, kultūros ir visuomenės laikraštis

RUBRIKOS

ARCHYVAI

2001 metai
2002 metai
2003 metai
2004 metai
2005 metai

Kada pažeidžiami visuomenės moralės principai reklamose

Verslas be reklamos – šiandien sunkiai suvokiamas dalykas. Tai pripažįsta tiek patys verslininkai, tiek prie įvairiausių reklamų įpratę jų vartotojai.

Tačiau besiversdami per galvas, kaip įmantriau prakišti siūlomą produktą negailestingomis konkurencijos sąlygomis, reklamų kūrėjai tam tikrais atvejais perlenkia lazdą. Štai kad ir bendrovės „Omnitel“ sukurta išankstinio mokėjimo kortelės „Ežys“ viešai per radijo stotis ir internete platinta reklama, skelbianti, kad rugsėjo 3 diena – „Šv. Ežio diena“.


Atsinaujinimas

Viename laikraštyje perskaičiau žinutę, pavadintą: „Socialdemokratai ketina atnaujinti partijos programą“. Pacituosiu vieną sakinį: „…Pastaruoju metu partijos vadovybė ir jos pirmininkas Algirdas Brazauskas susilaukė kritikos dėl socialdemokratinių vertybių ignoravimo…“

Tai neatitinka tikrovės: „Pastaruoju metu…“ A.Brazausko partijos kritika tęsiasi nuo nepriklausomybės atgavimo laikų, kai jis ir jo žmonės, pasinaudodami juodosiomis technologijomis, atėjo į valdžią, „prichvatizavo“ Lietuvos turtą. Ta kritika nebuvo masinė. Žmonės dar tikėjosi, kad jam vadovaujant gyvenimas pagerės, bent bus tokio lygio, kaip sovietmečiu, todėl ir balsavo už jo partiją.

Atgal | Pirmasis puslapis | Redakcija