Atnaujintas 2008 rugsėjo 5 d.
Nr. 67
(1660)

Krikščioniškos minties, kultūros ir visuomenės laikraštis

RUBRIKOS

ARCHYVAI

2001 metai
2002 metai
2003 metai
2004 metai
2005 metai
2006 metai
2007 metai
2008 metai

Bausti ar pasigailėti?

Sesuo Nijolė SADŪNAITĖ

Maldose mes sakome „...atleisk jiems, Viešpatie, nes jie nežino ką daro...“ Šiuo atveju, deja, visi žino, bet vis tiek daro. Štai tokį klausimą turės išspręsti prokuratūra, nagrinėdama Tolerantiškojo jaunimo asociacijos (TJA) pirmininko A. Rudomanskio pareiškimą dėl knygoje „Sodoma ir Gomora“ pateiktų duomenų. Tačiau knygoje yra pateiktas „Gėjų manifestas“, jo įgyvendinimo pasaulyje ir Lietuvoje keliai bei jau esami rezultatai.

Dar nespėjome užmiršti Engelso ir Markso „Manifesto“, dar neužgydėme jų mokymo padarytų žaizdų – atskirų socialinių grupių sunaikinimo (holokausto), dar nesurinkome ir neperlaidojome po visą Sibirą išblaškytų mūsų tautos kaulelių, o jau nauja, „netradicinių orientacijų“ mažumų iškaba prisidengusių, valdyti pasaulį pasirengusių ir kitaip manančių bei gyvenančių teisti pasiruošusiųjų masė grėsmingai ryškėja pasaulio visuomenėje ir skelbia savąjį „Manifestą“!

Visais laikais jų buvo, bet Dievo rūstybėje pražuvo – ar bibliniuose Sodomos ir Gomoros gaisruose, ar nūdienos „bohemiško“ gyvenimo miestų nuskandinimas tornadų sukeltuose potvyniuose, ar sifilio bei AIDS mirtino siaubo kančiose.   

Visų laikų ir tautų pasakose įtvirtintas blogio simbolis – slibinas su trimis galvomis, vis reikalaujantis jaunos, gražios ir nekaltos mergaitės aukos. Ir kiekvieną kartą pasaulio istorijoje su tironijos rykšte kyla ir amoralumo grėsmės banga, skandindama visuomeninį pasipriešinimą, politinį sąmoningumą ir žmogiškąjį doros, šeimos ir tautos paveldą.

Istorija – geriausia tautos mokytoja. Tereikia prisiminti marksistinio „Manifesto“ įgyvendinimo pirmuosius žingsnius, kai 1917 metų demonstracijose Maskvos Raudonojoje aikštėje žygiavo nuogų gėjų kolonos, kad suvoktume šiandieninio „Gėjų manifesto“ realumą ir grėsmę valstybingumui. Marksizmo paremta ir paskelbta „stiklinės vandens“ teorija vienu mostu nubraukė tūkstantmečiais kurtas moralines gyvenimo normas ir žmonijos evoliucija buvo nublokšta atgal į pirmykščių žmonių lygį. Suiro šeimos, buvo pamintos vaikų teisės ir galimybės normaliai augti, vystytis ir tobulėti (Lietuvoje, deja, 60 procentų vaikų auga be tėvo).

Ateizmas, seksualumo atskyrimas nuo dorovės rado platų atgarsį daugianacionalinėje Amerikoje ir sukėlė „sekso revoliuciją“, kuri jau su naujomis jėgomis ir priedangomis (mažumos, kita orientacija ir t.t.) grįžo atgal į Europą.

Atsilaikėme naikinami Maskvos komunistų, luošinami moraliai ir skurdinami dvasiškai, atsilaikysime ir prieš Briuselio „mažumas“, kaltinimus diskriminacija bei „kitos orientacijos“ diktato. Visuomenė jau suprato šį fenomeną ir pavadinusi jį „žydrųjų albinų“ vardu pakilo į kovą. Neleidome gėjų demonstracijų, sustabdėme teisinių aktų pakeitimų importą iš ES ir Seimas įtvirtino tradicinę šeimos koncepciją. Dabar bandome atkovoti prarastas pozicijas: paprotinti Konstitucinį Teismą svarstant „tolerantų“ skundą dėl Koncepcijos atitikimo Konstitucijai, informuoti visuomenę apie homoseksualizmą kaip reiškinį tiek medicininiu, tiek teisiniu, socialiniu ir politiniu požiūriu bei valstybinių institucijų gėjų ideologijų įgyvendinimo srityje.

Laikas labai parankus – artėja rinkimai į Seimą. Rinkėjai, išsiaiškinę kandidatų orientaciją, galės balsuoti už jų moralines nuostatas atitinkantį žmogų. Taigi, tikėtina, kad ir naujasis Seimas bus už tradicinę šeimą, suformuos ir tokių pačių pažiūrų Vyriausybę, kuri panaikins jau „žydrųjų albinų“ įkurtas valstybines įstaigas.

Ką Vyriausybė sukūrė gėjų naudai (įstatymus, programas, institutus, milijonines paramas), Rūtos Gajauskaitės sudarytoje knygelėje smulkiai surašyta. Pasirodo, jau nuo 1993 metų tylomis buvo keičiami įstatymai, kuriamos gėjus ginančios tarnybos, sudarinėjamos programos, skiriamos milijoninės lėšos. Ir visa tai vyksta, lyg nepastebint, kad šalyje skursta vaikai, studentai, invalidai ir pensininkai. O juk pastarieji netgi žudosi – pagal šį rodiklį pirmaujame pasaulyje! Tačiau „žydrųjų albinų“ vyriausybei svarbiausia seksualinių mažumų interesai.

Ši tautos demoralizacijos programa, į kurią įeina ir homoseksualų integracija, kompleksiškai tinka prie tradicinės alkoholio gamybos, reklamos ir vartojimo plėtros bei jau prigijusios ir pagreitį įgaunančios narkomanijos.

Beje, „tolerantus“ labiausiai sujaudino įvairūs homoseksualizmą įvertinantys būdvardžiai: ligoniai, ištvirkėliai, iškrypėliai, amoralūs ir nevisaverčiai. Leidinyje „Sodoma ir Gomora“ šie nuoskaudą keliantys pavadinimai yra nuosekliai išaiškinti. Antai „Gėjų manifesto“ pirmasis sakinys prasideda „...mes ištvirkinsime jūsų sūnus...“ Taigi, gėjai patys save taip įvardino.

Antra, gėjai savo simboliu laiko vaivorykštinę vėliavą, reiškiančią netradicinių lytinių orientacijų įvairovę. Leidinyje „Sodoma ir Gomora“ pateikta visa homoseksualų įvairovė, pradedant gėjais, zoofitais, nekrofilais, pedofilais, sadistais, mazochistais, transeksualais, ekshibicionistais ir baigiant lesbietėmis. Pažymėtina, kad gėjai, nors ir puošiasi vaivorykštine vėliava, į savo būrį nenoriai priima netgi lesbietes, o jau nekrofilų, zoofitų, pedofilų, transvestitų ir kitų tiesiog vengia. Taigi, galime konstatuoti, kad viena seksualinė mažuma (gėjai) diskriminuoja kitas seksualinės orientacijos mažumas. Bet „tolerantai“ šito, atrodo, nepastebi. Negi ir jie netoleruoja mylinčių lavonus, gyvūnus, vaikus ir t. t.?

Galime pasidžiaugti, kad „žydrieji albinai“ nespėjo pakeisti Lietuvos konstitucijos, kurioje įtvirtinta minties ir žodžio laisvė bei dorovės prioritetas. Dorovės apsauga garantuota netgi žmogaus laisvių apribojimu. Seimas krikščionišką šeimos sampratą įtvirtino „Šeimos koncepcijoje“ – taigi valstybė negina netradicinių lytinių santykių.

Kyla klausimas, ar pagal „tolerantų“ pareiškimą prokuratūrai reikia bausti leidinio „Sodoma ir Gomora“ sudarytoją dr. Rūtą Gajauskaitę, surinkusią ir pateikusią abipusę informaciją visuomenei, ar reikia bausti „tolerantus“ (TJA), reikalaujančius privilegijų netradicinės orientacijos mažumoms likti paslaptingoje nežinioje ir toliau įgyvendinti savo grėsmingo „Manifesto“ nuostatas.

Viešumas – galingiausias demokratijos ginklas – ir jo iš visuomenės jau neatimsite, geležinės sienos neatstatysite.

 

Atgal | Pirmasis puslapis | Redakcija