2018 m. gegužės 11 d.

Editos Lubickaitės nuotrauka

Pajūrio švarinimo akcija „Darom“
Olesios Lukaševičienės nuotrauka

Balandžio 20–22 dienomis vyko piligriminis žygis „100 vilties kilometrų laiminant Lietuvą“. Jo šūkis – „Žygiuok su malda, džiaugsmu, viltimi!“ Žygio vedlys ir jaunimo draugas – kunigas pranciškonas brolis Paulius Vaineikis. Žygiavo jaunimo grupelės iš Vilniaus, Žemaičių Naumiesčio, Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono. Kartu buvo Europos skautai. Žygį organizavo Klaipėdos miesto bendrojo ugdymo mokyklų tikybos mokytojai, Mažesniųjų Brolių Ordino Lietuvos Šv. Kazimiero Provincijos Klaipėdos Šv. Pranciškaus Asyžiečio vienuolynas, Nidos kultūros ir turizmo informacijos centras „Agila“ kartu su Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centru.

Žygį sudarė trys etapai:

1 etapas – balandžio 20 dieną Nida–Pervalka, 2 etapas – balandžio 21 dieną Pervalka–Juodkrantė, 3 etapas – balandžio 22 dieną Juodkrantė–Klaipėda.

Atvykę į Nidą buvome nustebinti mus pasitikusių svečių. Bendruomenės salėje mūsų laukė vidaus reikalų ministras Eimutis Misiūnas, Neringos savivaldybės meras Darius Jasaitis, Nidos bažnyčios klebonas kun. Rimvydas Adomavičius. Po pasveikinimo rinkomės bendrai maldai šv. Mišiose, paskui prasidėjo piligriminė kelionė link Pervalkos. Pakeliui užsukome į Preilos–Pervalkos bendruomenės namus. Čia pasitiko renginių Preiloje organizatorė Sandra Lakavičiūtė, vaišino arbata. Ji pristatė čia gyvenančių neringiškių moterų  žiemos vakarais nunertą spalvingą antklodę.

Gerai pailsėję Pervalkoje, rytą pradėjome su giesme ir malda. Po sočių pusryčių iškeliavome į pajūrį ir vykdėme švaros akciją „Darom“. Pakeliui aplankėme Kuršių Nerijos nacionaliniame parke esančias Mirusias kopas. Atvykę į Juodkrantę, dalyvavome šv. Mišiose Juodkrantės bažnyčioje, o vakare turėjome „LUX“ vakarėlį, kuriame linksminomės kartu su svečiais iš Vinetu kaimo.

Trečiąją žygio dieną pradėjome šv. Mišiomis. Mūsų laukė paskutinis 20 km etapas maršrutu Juodkrantė–Klaipėda. Pakeliui aplankėme Alksnynės bunkerių tinklą.

Piligriminio žygio metu rožinio, Gailestingumo vainikėlio maldoje apkabinome Tėvynę Lietuvą, meldėmės už pasaulio taiką, jaunimą, šeimas, ligonius, geradarius.

Rugpjūčio 24–26 dienomis tęsime piligriminį žygį „100 vilties kilometrų laiminant Lietuvą“ laukiant popiežiaus Pranciškaus vizito mūsų Tėvynėje (detalesnę informaciją pateiksime vėliau).